فرم رزرو موضوع تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان جمعه ها نیم سال دوم 1400-1401 (1) نام* نام نام خانوادگی شماره دانشجوییشماره همراه*ایمیل لیست موضوع تحقیق ها*معرفی و بررسی بازاریابی سنتی و نوینمعرفی و بررسی مشتری و مشتری مداریرویکرد های توسعه استراتژی crmعوامل بحرانی موفقیت CRMبررسی 4C و تاثیر آن در CRMچالش های افزایش اعتماد در روابط متقابل مشتری و کارفرماعلل شکست و موفقیت پروژه های CRMتعاریف و مفاهیم e-CRMالگو و نیازمندی های اجرای CRMچالش های افزایش رضایت و وفاداری مشتریچالش های افزایش مشتری مداری در وب سایت و اپلیکیش هابررسی الگوی سیستم مدیریت تحلیلی روابط با مشتریانراهکار های رفتارسنجی مشتریمعرفی ساختاری برخی از نرم افزار رایج CRMمعرفی و بررسی مدیریت شکایات مشتریان CCMروشهای اندازگیری رضایت مشتریان CSMبررسی چالش ها و مزایای مجتمع سازی اطلاعات در سازمانمعرفی چالش و مزایای نام تجاری brand managementبررسی موفقیت پیاده سازی CRMبررسی شکست پیاده سازی CRMانواع پنل های ایمیل مارکتینگراه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ با وردپرسراه اندازی کمپین پوش نوتیفیکیشن بر روی وردپرسانواع محتوا های پیشنهادی ایمیل مارکتینگانواع ابزار های جذب ایمیل برای ایمیل مارکتینگاین قسمت به صورت پیشرفته است! در صورتی که قبل از شما یک موضوع انتخاب شده باشد شما دیگر نمی توانید آن را انتخاب نمایید. Δ این iframe حاوی منطق مورد نیاز برای پردازش فرم های گرویتی مبتنی بر Ajax است.