فرم رزرو موضوع تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان پنج شنبه ها نیم سال دوم 1400-1401 نام* نام نام خانوادگی شماره دانشجوییشماره همراه*ایمیل لیست موضوع تحقیق ها*معرفی و بررسی بازاریابی سنتی و نوینمعرفو بررسی مشتری و مشتری مداریرویکرد های توسعه استراتژی crmعوامل بحرانی موفقیت CRMبررسی 4C و تاثیر آن در CRMچالش های افزایش اعتماد در روابط متقابل مشتری و کارفرماعلل شکست و موفقیت پروژه های CRMتعاریف و مفاهیم e-CRMالگو و نیازمندی های اجرای CRMچالش های افزایش رضایت و وفاداری مشتریچالش های افزایش مشتری مداری در وب سایت و اپلیکیش هابررسی الگوی سیستم مدیریت تحلیلی روابط با مشتریانراهکار های رفتارسنجی مشتریمعرفی ساختاری برخی از نرم افزار رایج CRMمعرفی و بررسی مدیریت شکایات مشتریان CCMروشهای اندازگیری رضایت مشتریان CSMبررسی چالش ها و مزایای مجتمع سازی اطلاعات در سازمانمعرفی چالش و مزایای نام تجاری brand managementبررسی موفقیت پیاده سازی CRMبررسی شکست پیاده سازی CRMاین قسمت به صورت پیشرفته است! در صورتی که قبل از شما یک موضوع انتخاب شده باشد شما دیگر نمی توانید آن را انتخاب نمایید.Δ این iframe حاوی منطق مورد نیاز برای پردازش فرم های گرویتی مبتنی بر Ajax است.