23 درصد تخفیف آنلاین!

برای دیدن توضیحات و دریافت  کد تخفیف آنلاین از صفحه ما دیدن فرمایید!

www.gpdez.ir

بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه تقریبا میتوان گفت شخصی را پیدا نمیکنید که اقلا در یک شبکه اجتماعی فعالیت نداشته باشد. با گسترش اینترنت و حضور پر شور کاربران علاقه مند به دنیای مجازی، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در فضای اینترنتی فراهم شد.

به تدریج بازاریابی از حالت محیطی و چهره به چهره فاصله گرفت و شکل جدیدی از خود را در محیط مجازی نشان داد. جالب آنکه حتی تبلیغات محیطی جذاب مانند بیلبوردهای خلاقانه نیز بیشتر از آنکه در دنیای حقیقی دیده شوند، در محیط مجازی به اشتراک گذاشته شده و لایک میشوند.

روش های بازاریابی شبکه ها اجتماعی

مفهوم بازاریابی دیجیتال یا Digital marketing گسترده است و زیرشاخه های زیادی را شامل میشود. یکی از پرطرفدارترین زیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی یا Social marketing است.

سوشال مارکتینگ یعنی شما خدمات یا محصولات خود را به گونه ای هماهنگ با ماهیت هر شبکه اجتماعی به کاربران آن معرفی کنید. این روش امروزه یکی از جدیدترین و بهترین شیوه های بازاریابی برای کسب و کارهاست.

بهره گیری از بازاریابی شبکه های اجتماعی در فضایی بی واسطه میتواند مخاطبان زیادی را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین محدودیت به سمت تجارت شما جذب کند. افزایش مخاطب دائمی، دریافت فوری بازخوردها، تعامل بیشتر با مشتریان و… از جمله مزایایی ست که میتوان برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی نام برد

شبکه های اجتماعی چون فیس بوک با حدود دو میلیارد کاربر و اینستاگرام با بیش از هفتصد میلیون مخاطب، بسترهایی ایده آل برای کسب و کارها می باشند که به بازاریابی خدماتشان در آن ها بپردازند.

نرم افزار پیام رسان تلگرام که اساسا شبکه اجتماعی محسوب نمیشود، به واسطه استقبالی که در برخی کشورها مانند ایران از آن شده، مانند یک شبکه اجتماعی محلی عمل میکند. لذا میتوان همان استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای آن نیز پیاده کرد.

هدف نهایی در Social marketing این است که ضمن جذب حداکثری کاربران، بتوانیم طی پروسه ای شخص و برنامه ریزی شده، مخاطبان را به مشتری و هواداران دائمی برند شما تبدیل کنیم. برای تحقق این امر، هنگامی که وبسیما سفارش سوشال مارکتینگ را از کافرما دریافت میکند، در اولین قدم هدفگذاری کوتاه مدت و بلندمدت برای روند بازاریابی تعیین میشود. یکی از مهم ترین اصول در بازاریابی شبکه های اجتماعی شناخت مخاطبان هدف یک تجارت است. همچنین باید به واسطه تجربه و تحقیقات مشخص شود که تمرکز و چگالی فعالیت این مخاطبان در چه بخش هایی از یک شبکه اجتماعی بیشتر است.

داستان گوشی پولساز

تا به حال  حتما فکر کرده اید که با گوشی هوشمند خودتان می توانید کسب و کار آنلاینی  راه اندازی و یا برای کسب و کار خود   بازاریابی  آنلاین کنید !

اگر میخواهید ای مسیر را به سرعت و با کیفیت بالا انجام دهید در این کارگاه آموزشی با ما همراه شوید!

درباره این کارگاه

کارگاه گوشی پولساز در اهواز چند دوره  در قالب کارگاه های بازاریابی شبکه های اجتماعی برگزار شده است . ولی این کارگاه بسیار بروز تر و به صورت کاملا کارگاهی برای اولین بار در سه جلسه 4 ساعتی در دزفول برگزار خواهد شد.

 

سرفصل روز اول کارگاه

 آموزش بوم دیجیتال مارکتینگ به صورت کارگاهی

بازاریابی مستقیم چیست?

و چرا کسب‌و‌کارهای کوچک باید از آن استفاده کنند؟

 

۵دلیلی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

کدام رسانه برای کدام بازار هدف مناسب است؟

 

مقایسه فیس‌بوک، گوگل پلاس، لیندکدین و اینستاگرام

 

روش انتخاب نام کاربری مناسب در رسانه‌ها

 

استراتژی تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی (  4 نوع مطلبی که باید تولید و منتشر کنید)

 

گیمیفیکیشن چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

 

نکات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

 

روش ارسال خودکار مطلب در رسانه‌های اجتماعی

 

ساخت حلقه ترافیک

 

افزودن رسانه‌های دسترسی

و ده‌ها مطلب کاربردی دیگر

سرفصل روز دوم کارگاه

 آموزش کامل بازاریابی  با اینستاگرام:

 (این موارد را یاد خواهید گرفت در این کارگاه ):

  • معرفی نمونه های موفق کسب کار های  اینستاگرامی
  •  نحوه انتخاب نام برای ساخت پروفایل های کسب و کاری در  اینستاگرام
  • نحوه  انتخاب تصویر مناسب برای های کسب و کاری در  اینستاگرام
  • چگونگی تکمیل صحیح پروفایل اینستاگرام کسب و کاری
  • روش بهبود گسب و کار با استفاده از اینستاگرام
  • راه های افزایش  Follower در اینستاگرام ( روش غیر فست فودی !)
  • چگونگی  افزایش Like عکس ها  در اینستاگرام و تحلیل آن
  • نحوه  صحیح افزایش View ویدیوها در اینستاگرام و تحلیل آن
  • برنامه ریزی کمپین بازاریابی برای  تولید محتوای اینستاگرام
  • کپسول نیتروژنی هشتگ و نحوه استفاده صحیح از آن
  • معرفی ابزار های و راه های یافت  بهترین زمان ارسال پست
  • معرفی ابزارهایی برای انگیزه دادن به Follower های پروفایل
  • تبدیل صفحه اینستاگرامی شخصی به کسب و کاری و تحلیل آن
  • بررسی کلی ابعاد  صفحه اینستاگرام
  • آنالیز پست های اینستاگرام و آشنایی با نرخ تبدیل‌ها
  • چگونگی  بازاریابی  و تبلیغات در اینستاگرام
  • معرفی ابزار های مکمل برای اینستاگرام

آموزش کامل بازاریابی در شبکه اجتماعی لینکداین

آموزش نکات طلایی بازاریابی در شبکه های اجتماعی دیگر

مانند

توییتر

تلگرام و رسانه های ایرانی

واتس آپ

آپارات و یوتوب

پینترست

به همراه تمرین های عملی  در هر قسمت کارگاه

مدرس

مهران صارمی نیا

مهران صارمی نیا

کارشناس تجارت الکترونیک

کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک
مسئول روابط عمومی هولدینگ کسب و کار ویژن
مدرس فنی و حرفه ای با مجوز از آموزش فنی و حرفه ای
مورد تایید کمپانی CIW امریکا
مشاور و مجری حوزه فناوری اطلاعات در کسب و کار های B2C
منتور و مربی دیجیتال مارکتینگ در رویداد های استارتاپی

برگزارکننده

حامیان